Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Каквото и да трябва да се подмени,ще бъде сменено и маслото,но проблема няма начин да идва само от маслото

    Comment


    • Разбира се, че не е в маслото проблема и аз не съм казал подобно нещо. И наистина ще ми е интересно без апаратура как ще развиете сверата от робота пред блока.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Та понеже се оказа че колегата живее на половин хвърлей от нас преди малко пътьом минах край него. Почти 100 % проблемае във сферата. Масълцето най вероятно е селения спиид от жълтозеленичкото, което нормално от дълга работа да потъмнее. За смяна си е но няма утайки и боклуци. бръмченето за което говори се появява когато помпата спре да върти което означава че е възможно датчика за налягане да не прекъсва веригата . От там да се получава и нагарянето на релето.
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
          ...датчика за налягане да не прекъсва веригата....
          Мхм... най-вероятно това ще да е...
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Което е пУтенциална опасност да изгори помпата))
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • Коя точно част от датчика за налягане има функцията да прекъсва каквато и да е било верига? И каква директна връзка направи ти между датчика и релето на помпата? И от къде точно се получава това жужене не разбрахме? От помпата ли? От релето ли? От къде идва тази пУтенциална опасност за помпата?

              Да не се окаже, че жуженето е от износени четки на мотора на помпата и като понаправи налягане и да спира не защото е ЕКУ-то е спряло помпата, а защото натоварването идва голямо за износените четки, и въобще да не е проблема в сферата.
              Last edited by oem; d.m.y г., 11:45.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Крайно време е "майстора" дето гадае да ни лиши от своите предположения. Благодаря му предварително!
                145 QV Selespeed
                GTV 2.0 TS ´01

                Comment


                • Много ще се радвам ако колегата напише на края каква е била действителната причина на проблема. Айде останете си със здраве...
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Разбира се, че не е в маслото проблема и аз не съм казал подобно нещо. И наистина ще ми е интересно без апаратура как ще развиете сверата от робота пред блока.
                    Сферата се сменя лесно, не е нужна никаква апаратура, на стр. 24 в тая тема съм писал как става ако нямаш кабел под ръка
                    Сменял съм сфера на 147 и 156, вярно на Стило не съм, може наистина да е по-гърчаво там...
                    Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
                    "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от stef_nikolaev Покажи съобщение
                      Сферата се сменя лесно, не е нужна никаква апаратура, на стр. 24 в тая тема съм писал как става ако нямаш кабел под ръка
                      Сменял съм сфера на 147 и 156, вярно на Стило не съм, може наистина да е по-гърчаво там...
                      По гърчаво е меко казано..........хихихихихихихих ноооо действай пожекавам ви успех с ремонта пред блока

                      П.С.Пак казвам,всяко Стило Абарт на края стига до едно единствено място................
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Много ще се радвам ако колегата напише на края каква е била действителната причина на проблема. Айде останете си със здраве...
                        Сфера, както писах преди няколко поста. Сега според думите му от първите впечатления работи добре, но той сам ще си напише.
                        На стилото гърчаво се сменя наистина но не е невъзможно.
                        Last edited by fiore; d.m.y г., 14:17.
                        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                        sprint tropheo
                        155/1.8
                        156/2.0 Selespeed

                        Comment


                        • Еми... честито
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първо искам да изкажа благодарности на колегата Fiore за помоща!!!И така да явно проблема беше сферата или поне от части,защото странното жужене продължи и след смяната на сферата!На два пъти ми изключи на наутрална и после няма никакви скорости!После загасих колата,запалих я пак и всичко беше наред!Продължавам търсенето...Още веднъж благодаря на Fiore!!!

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от m.lukanov Покажи съобщение
                              Първо искам да изкажа благодарности на колегата Fiore за помоща!!!И така да явно проблема беше сферата или поне от части,защото странното жужене продължи и след смяната на сферата!На два пъти ми изключи на наутрална и после няма никакви скорости!После загасих колата,запалих я пак и всичко беше наред!Продължавам търсенето...Още веднъж благодаря на Fiore!!!
                              Значи нищо не сте свършили,щом продължава да изключва от скорост.Калибрация направихте ли на робота,казахте ли на ЕКУ-то че сферата му е нова.При Стило има процедури,които ги нямат 147/156 а и безплатния ФЕС също ги няма.Тази кола изчезва ли и маслото на робота,защото ако не губи налягане от сферата,значи има теч някъде,я от лагер помпа,я от самия робот вътре в скоростите........................
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Здравейте приятели!
                                Първо извинявам се, че се намесвам с моето Фиат-че в тема за Алфа, но видях, че тук има компетентни хора, които биха могли да ми помогнат за Selespeed-а на вече споменатото Фиат-че.
                                Накратко ще ви обясна проблема...
                                Купих си Стило със Selespeed скорости и счупен мотор и цялата хидравлика на скоростите беше в багажника. Мотора го вдигнах за нула време обаче след това се оказа, че явно има проблем и в скоростите. Сглобих всичко, закарах я да и направят диагностика и да я синхронизират, но така и не искаше да тръгне. Единствения проблем който показа на диагностиката беше ниско напрежение в релето за помпата. Както и да е...след много дни в размисли и проби накрая докарах колата да върви. И ето тук се появява проблема който не мога да разреша. Значи колата започва да върви нормално, включва си скоростите без проблеми, но след като се покара около 10 мин се показва грешка на таблото за проблем в скоростите. Въпреки грешката все още скоростите се сменят чудесно, докато не спра или не изключа двигателя. Тогава започва лека полека да отказва да включва скорости. Ту не иска 1-ва, ту изключва от скорост, ту съединителя не успява да отдели. Помпата започва да работи постоянно и релето към нея да цъка импулсно без да спира. Стигнал съм до извода че всичко хубаво свършва щом помпата започне да бръмчи като луда, но не мога да открия причината. Понеже имам 2-ра сфера, сменям я, пълня цялата система с масло отново и всичко се оправя! Колата започва да работи като нова. Но чудото както споменах вече трае около 10 мин. докато на таблото не ми светне грешката за скоростите и помпата не започне да бучи.
                                Надявам се някой да може да помогне. Благодаря ви предварително.

                                Comment

                                Working...
                                X